0 oy
601 göst.
20 Haziran 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (359 puan) sordu
Devletin karşıladığı folik asiti kullanan var mı. Bir de aile hekimi yazar mı
Gebelik haftası 9

3 Cevap

0 oy
20 Haziran 2023 (844 puan) cevapladı
Yazar ben yazdiriyodum yani
20 Haziran 2023 (359 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
20 Haziran 2023 (22 puan) cevapladı
Folbiol bir tek onu yaziyorlar . Ama içindeki degeerler çok olduğu için hiç bir kadın doğum doktoru tavsiye etmiyor . Vücuda alınması gerekenden çok daha fazlası var içinde .
20 Haziran 2023 (359 puan) yorumladı
Yaa duymuştum böyle bişey. Ben gebelik öncesi 3 ay kullanmıştım Folidays markası. 12.haftaya kadar daha kullanmam gerekiyomuş. Pahalı diye Dedim bu seferde devletin yazdığını mı alsam
0 oy
20 Haziran 2023 (761 puan) cevapladı
Folbiol u yazıyorlar ama onu Kadın Doğum Dr u yarım kullan demişti bana hiç kullanmadım. Geçen hafta folic us aldık Dr önerisiyle yine, 90 lısı 120 TL civarı uygun sayılır 
20 Haziran 2023 (359 puan) yorumladı
Bende öncesinde Folidays kullanmıştım. Evet bu marka daha uygun teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 77 göst.
0 oy
4 cevap 597 göst.
23 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ayseck (533 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,441 göst.
0 oy
41 cevap 2,850 göst.

1,512,296 soru

24,667,256 cevap

367,057 kullanıcı

...