0 oy
227 göst.
19 Haziran 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1,651 puan) sordu
36+4 um nstde az biraz sancı çıktı alttan muane etti bı 5 saniye kadar eve geldim bı sıkinti yoktu biraz önce lavobaya gititm Co khafif pembe leke oldu muaneden kaynaklı mi acaba ve sancı çıkinca ne oluyor doğum olur mu hemen 

1 cevap

0 oy
19 Haziran 2023 (97 puan) cevapladı
Alttan bakınca açık pembe renkli lekelwnme olur. Aynı şeyleri ben de yaşadım ama ben rahim agzi boyuna baktırmak için muayene olmuştum. 21 haftaliktim. Sizin haftanız da doğuma.yakinmis dikkatli olun yine de.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 539 göst.
0 oy
1 cevap 501 göst.
0 oy
9 cevap 630 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...