0 oy
110 göst.
19 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (11 puan) sordu
Merhabalar adet dönemime göre hesapladığımda 6 haftalık gebeyim. Fakat ultrasonda 4 haftalik gözüküyor. Kese var evet ama doktor direk tüp bebekten bahsetti. Sonra öğreniyorum ki asıl branşı tüp bebekmis. Ve beni alttan muayene etti bu normal mi? Simir testi de aldı. Kafam çok karıştı
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 174 göst.
0 oy
2 cevap 380 göst.
0 oy
2 cevap 296 göst.
0 oy
1 cevap 169 göst.

1,512,748 soru

24,673,342 cevap

367,397 kullanıcı

...