Ben 22 haftalık gebeyım kılosu 2.200
31+1 de bugün ölçüldü 1648 dedi doktor normalmiş . Kilo alsın diye de pek bir şey yapmıyorum
1,512,404 soru
24,668,696 cevap
367,145 kullanıcı