0 oy
234 göst.
14 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1 puan) sordu
BuMerhaba 23 haftalık hamileyim ağır bir idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum doktora gittim serum taktılar bi suya karıştırıp içilen ilaç verdiler ama hala ağrım var yaşayan var mı acaba nasıl ağrımı hafifletirim 4 litreye yakın da su içtim
Gebelik haftası 23
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
14 Haziran 2023 (1,076 puan) cevapladı
Boool şu icip tuvalete çıka çıka bitecektir inşallah 
14 Haziran 2023 (1 puan) yorumladı
Umarım biter çok teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
15 Haziran 2023 (93 puan) cevapladı
Limonu sık iç oda iyi geliyor ben hamilelikte çekmişimdir normal zamanda beni saatlerce tuvalette kitliyordu bı anda gelip günümü rezil ediyor arada limon sıkıyorum içiyorum biraz zaman sonra fayda ediyor geçiyor ama tabi bunun için önemli olan kökten çözüm sanmıyorum ki bununda çözümü olsun doğumdan beter

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 362 göst.
0 oy
2 cevap 202 göst.
26 Mayıs 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Dolunay20 (113 puan) sordu
0 oy
3 cevap 523 göst.
0 oy
3 cevap 197 göst.

1,512,472 soru

24,669,544 cevap

367,183 kullanıcı

...