Pazartesi günü Methotrexate oldum. Dış gebelik için. Ama hala nr leke ne kanama başlamadı.. Yaşayanalr söyleyebilir misiniz ne zaman başlamıştı. Patlayacak gibi hissediyorum. Sadece gazım var gibi. Uyku halim var başkada bişey yok
1,512,699 soru
24,672,646 cevap
367,346 kullanıcı