27 haftalık gebeyim idrar tahlili verdim bugün idrarda glukoz pozitif diyor bu ne demek aranızda yaşayan varmı bu durumu daha önce açlık tokluk şekerim normal çıktı ama doktor kiloma bağlı yarında şeker yuklemesi yapacak resim ekte
1,512,436 soru
24,669,132 cevap
367,159 kullanıcı