Canım eğer catin genişse doğumda sorun olmaz ama benimki gibi dar yapılı ise zor olur yırtılma dikişin çok olur. Aslında iri bebekler kendilerini daha iyi iter derler ama bilemiyorum. Benim 3 kg olmalarına rağmen dikişlerim vardı maalesef
1,512,817 soru
24,674,188 cevap
367,438 kullanıcı