0 oy
396 göst.
10 Haziran 2023 Doğum kategorisinde (17 puan) sordu
Sizce sezeryanda hangi yöntem seçilmeli epidural mi olmalıyım 
Gebelik haftası 35+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

0 oy
10 Haziran 2023 (100 puan) cevapladı
Canım ben epitural oldum iyiki de oldum bebeğimi hemen bana verdiler ilk anlarına şahit oldum şimdi yine sezeryan olacam yine epitural olmak istiyom
10 Haziran 2023 (17 puan) yorumladı
Ben de öyle istiyorum hemen çıktığı gibi görmek istiyorum acaba dedim hangisi daha iyi olur
-Reklam-
0 oy
10 Haziran 2023 (280 puan) cevapladı
Canim genel anestezi de bebeğe bir miktar anestezi gidiyor. Ve sezeryan süreci uzadıkça gideniktar artıyor. Bebek anestezi etkisiyle doğunca birçok solunum problemi yaşıyor. O yüzden doktorlar çok nadir genel anestezi tercih ediyorlar bebeğin sağlığı için. O yüzden hiç kararsız kalma epidural ol bence. Risk almaya dehecek bir durum değil bence bu.
10 Haziran 2023 (17 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım bilgim olmadığı için sordum

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 395 göst.
0 oy
0 cevap 200 göst.
16 Şubat 2022 Hamilelikte Beslenme kategorisinde Esingebelik (143 puan) sordu
0 oy
1 cevap 490 göst.
0 oy
1 cevap 432 göst.

1,512,177 soru

24,665,955 cevap

366,975 kullanıcı

...