0 oy
156 göst.
10 Haziran 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (20 puan) sordu
Elimde femara ve gonal f iğne bulunuyor bir paket açılmamış bir paketi yarım. Çok pahalı oldukları için belki birine faydası olur. Umut olur . Böyle zamanlarda destek olur. Mersin bolgesindeyim . İğne sıcağa maruz kalmamalı . 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 278 göst.
25 Haziran 2023 Tüp Bebek kategorisinde Damla0123 (96 puan) sordu
0 oy
0 cevap 183 göst.
16 Temmuz 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Gulannnnn (1,233 puan) sordu
0 oy
1 cevap 271 göst.
16 Temmuz 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Gulannnnn (1,233 puan) sordu
0 oy
1 cevap 197 göst.

1,512,621 soru

24,671,375 cevap

367,279 kullanıcı

...