0 oy
309 göst.
10 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (976 puan) sordu
Bazen bebeğim kendinimi kasıyor bilmiyorum mideme  sanki allttan bastırıyolarmiş gibi çok acı veriyo öyle olunca eğilemiyorum bile bebek mi yukarda yda midemdemi sorun var acaba 
Gebelik haftası 24+3
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
10 Haziran 2023 (1,831 puan) cevapladı
Bu haftalardan sonra kendini kasıp biyerde toplanması hep olur ve normaldir korkmana gerek yok ama tabiki bunu doktoruna söylemeyi unutma miden de bebegin büyüdüğü için yeri darlaşıyor  sıkışıyor o yüzden öyle hissediyorsun  dahada büyüdükçe kemikleri sertleşince sanki bişey göğüs kafesine batıyormuş hissi verir oda normaldir korkma
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 544 göst.
0 oy
1 cevap 407 göst.
0 oy
2 cevap 621 göst.
0 oy
4 cevap 555 göst.
30 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ceren deniz (4 puan) sordu

1,512,411 soru

24,668,780 cevap

367,147 kullanıcı

...