0 oy
644 göst.
8 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu

 Geçen Hafta normal kontrle g diye gittim  hafifte kasilmalar olduğunu söyledim nst sancı çıkmadı alttan muanede 1cm açıklık var dedi bugün 1hafta oldu dün de gittim aynı durmuş hiç bir gelişme yok ne su ne Nisan daha bisy olmadı ne zman doğum olur sizce bana 3gunde bir nst takibine gel dedi bugün gaz sancici gibi ağrılarım ve hafif mide bulantım var :))

Gebelik haftası 39

2 Cevap

0 oy
8 Haziran 2023 (21 puan) cevapladı
Gir Sıcak bir duş al evin içinde yürü açılmaya yardımcı olur. 
-Reklam-
0 oy
8 Haziran 2023 (42 puan) cevapladı
Magnezyum kullanıyorsan bırak ve bol yürü 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 313 göst.
18 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yasemin akbultq (1 puan) sordu
0 oy
3 cevap 449 göst.
0 oy
1 cevap 223 göst.
25 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ebrarnaz (14 puan) sordu
0 oy
1 cevap 310 göst.

1,512,559 soru

24,670,805 cevap

367,243 kullanıcı

...