0 oy
167 göst.
8 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (94 puan) sordu
Sevgili anneler 39 yasindayim 1 aşılama 2 tüp  bebek denemesi yaptırdım ve çok şükür 2. Tüp bebek tuttu. Geçen cuma doğum yaptım sezaryen oldu. Dualarım sizinle siz de bebislerinizi kucaginiza sağlıkla, mutlulukla, huzurla alın inşallah.
Gebelik haftası Bitti
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 191 göst.
30 Kasım 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde yarenyasemin (13 puan) sordu
0 oy
5 cevap 593 göst.
4 Mart 2022 Doğum kategorisinde Masal lina58 (21 puan) sordu
0 oy
15 cevap 2,103 göst.
15 Eylül 2021 Doğum kategorisinde Merve erva (31 puan) sordu
0 oy
9 cevap 1,585 göst.

1,512,782 soru

24,673,749 cevap

367,417 kullanıcı

...