0 oy
176 göst.
7 Haziran 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (188 puan) sordu
Merhabalar.19. hafta Vajinada iç tarafında ara ara ağrı yaşıyorum. Kaşıntı vs yok sadece sızı oluyor. Bu durumu yaşayan var mı normal mi 
Gebelik haftası 19

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 1,251 göst.
0 oy
2 cevap 550 göst.

1,512,335 soru

24,667,925 cevap

367,095 kullanıcı

...