0 oy
117 göst.
3 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Gebeliğimin 36.haftasini bitirmek üzereyim ve sol kasıgım da aşırı acı ve batma hissediyorum. Neden sizce 
Gebelik haftası 36+4

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 319 göst.
0 oy
1 cevap 144 göst.
0 oy
3 cevap 255 göst.

1,512,653 soru

24,671,890 cevap

367,297 kullanıcı

...