0 oy
295 göst.
1 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,614 puan) sordu

29 haftamda bitti cok sukur.20leride devirdik artik

Darsi 30 ve uzeri haftalarin basina. Prensesime kavusmama son 8ve ya 9 haftam kaldi  cok az kaldi artik...<32.3 haftaya Komtrolum var 31 ve ya32 de bakslim kac kilo.olmus minik kizim 

Gebelik haftası 29+0
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

3 Cevap

0 oy
1 Haziran 2023 (2,614 puan) cevapladı

Her haftada olan postumu ani olarak yaziyorum <3

1 Haziran 2023 (6,096 puan) yorumladı
Kapatılacağını bile bile hemde :)
1 Haziran 2023 (2,614 puan) yorumladı
Aynen kapatilsa ne fayda .benim.postum.burda kaliyor istediyimfe girib baka biliyirum yinede .
-Reklam-
0 oy
1 Haziran 2023 (183 puan) cevapladı

Sağlıkla al kucağına inşallah ❤️ benimde 20 bitti:)

1 Haziran 2023 (2,614 puan) yorumladı
Cumlemiz insAllah kuzum.
0 oy
1 Haziran 2023 (2,345 puan) cevapladı
Uygulamayı ilk yüklediğimde 9 hastalıkti 15 haftalık 20 haftalık 30 haftaliklari görünce nası geçer ki diyodum 35 haftalık oldum bile şükür Rabbım sag salim kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 
1 Haziran 2023 (2,614 puan) yorumladı
Aynen ya .bende kizima hamile iken yuklemistim ama kayd olmamisdim.ogluma gebeyken kayd olsum ilk testimide paylasmisdim her hafta yazdim oglumdada.bu 3 cu bebeyim bundada yaziyorum ani olarak kaliyir burda

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 418 göst.
12 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cennet_kokulum (2,614 puan) sordu
0 oy
10 cevap 552 göst.
26 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mila. (78 puan) sordu
0 oy
4 cevap 549 göst.
0 oy
2 cevap 190 göst.

1,512,160 soru

24,665,678 cevap

366,963 kullanıcı

...