0 oy
251 göst.
31 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde (64 puan) sordu
17 aylık kızım var 2 aylık hamileyim sizce kardeşi doğduğunda ne tepki verir 
Gebelik haftası 7
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
31 Mayıs 2023 (14,026 puan) cevapladı
Bu çocuktan çocuğa, sizin ve babanın tavrına göre değişir. Çocuğunuzu siz tanıyorsunuz. 
31 Mayıs 2023 (13 puan) yorumladı
Bencede cok haklisiniz bende 2 aylik hamileyim 2 yasinda kizim var bence evlatlar arasinda ayrimcilik olmaz ikisinide esit sevmeliyiz
31 Mayıs 2023 (64 puan) yorumladı
Tabiki öyle
31 Mayıs 2023 (14,026 puan) yorumladı
İster istemez ilgi bebeğe kayacak ama onu kontrollü yapmak lazım. Çocuğu iyi hazırlamak lazım. Bazı çocuklar şiddet uygulayabilir kardeşine bu durumda karşımızda koca insan varmış gibi kızmak yerine daha farklı bir şekilde ilgisini dağıtmak lazım yoksa bu sefer her fırsatta vurmaya kalkar. Sen abisin sen ablasın artı büyüdüm gibi şeyler söylerek çocuğa da yük bindirmemek lazım. En önemlisi ilgi. Bir de hangi çocuk olursa olsun hepsi bir şekilde kıskanır, bu kuzeni de olsa komşunun çocuğu da olsa aynı. Çocuklarla bebeği yalnız bırakmamak gerekiyor
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 523 göst.
23 Temmuz 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Evriim (572 puan) sordu
0 oy
6 cevap 477 göst.
29 Kasım 2022 Doğum kategorisinde dilara3425 (105 puan) sordu
0 oy
4 cevap 427 göst.
0 oy
11 cevap 733 göst.

1,512,276 soru

24,667,009 cevap

367,046 kullanıcı

...