0 oy
199 göst.
26 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (616 puan) sordu
Bu haftaya kadar birşeyim yoktu ama 3 4 gündür hem agirlastim hemde ayaklarım aşırı ağrımaya başladı yürüyüş yapıyorum biraz hafifliyor sonra yine aynı başlıyor doğuma kadar böyle devam mı edecek :(
Gebelik haftası 35+2

1 cevap

0 oy
26 Mayıs 2023 (14,035 puan) cevapladı
Tuzu kesin, ayaklarınızı başınızdan yukarı uzatın. Ayağınızı bilekten bükerek bir ileri bir geri hareket ettirin, ödeme çözüm olur. Havalar ısındıkça ödem oluyor maalesef. Benim de şiş bileklerim hep bi şekilde rahatlatıyorum
26 Mayıs 2023 (616 puan) yorumladı
Denerim teşekkürler
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 426 göst.
0 oy
3 cevap 421 göst.
0 oy
2 cevap 247 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...