0 oy
430 göst.
26 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde (170 puan) sordu
Devlet hastanesinde doğum yapanlar var mı doktor ne önerdi muayene olamıyorum çatı muayenesi falan yaşayan yardımcı olabilir mi

1 cevap

0 oy
26 Mayıs 2023 (61 puan) cevapladı
Ben doktora söylememiştim normal doğum yapabilirim diye düşündüm  dogum zamanında zar zor çatı muanesi oldum en son doktor sezeryana alalım dedi herşeyim müsait olmasna ragmen bu durumdan dolayi sezeryan oldum ama benim ki 4.evre oldugu icin hani vajinusmus olupta normal yapan cok kişi var ama benim gibi 4. evredeysen biraz zor seni kandramam
26 Mayıs 2023 misafir yorumladı
Afedersiniz soruyorum ama girdikten sonra daha rahat oluyor musunuz yani sadece girerken mi sıkıntı yaşıyorsunuz ben girdikten sonra sıkıntı yaşamıyorum
26 Mayıs 2023 (61 puan) yorumladı
Tabi canım zaten ilk giriş beni rahatsız ediyor onun dışnda daha iyi hissediyorum
26 Mayıs 2023 misafir yorumladı
Doğum da ne yapacaksak :))
26 Mayıs 2023 (61 puan) yorumladı
Benim deneyemim var canım bu ikinci az cok tahmin ediyorum yinede inşallah kolay ve iyi şekilde gecer hepimiz icin :)
26 Mayıs 2023 misafir yorumladı
Amin canım inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 406 göst.
0 oy
5 cevap 927 göst.
22 Şubat 2021 Doğum kategorisinde Befor90 (228 puan) sordu

1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...