0 oy
232 göst.
26 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde (13 puan) sordu
Merhaba hanımlar bugün 39 hafta bitti. Daha bir sancı yok. Eşimin normal izni bitmek üzere babalık izni daha doğmadığı için veremiyorlar. Suni sancı ile doğurmak istesem ne zamana verebilirler.
Gebelik haftası 39+0

2 Cevap

0 oy
26 Mayıs 2023 (370 puan) cevapladı
Özel ise günü belirler ler devlet ise bizim hastanede 40.6 kadar yolu var
-Reklam-
0 oy
26 Mayıs 2023 (1,187 puan) cevapladı
Babalık izni hiç bir duruma bakmıyor canım . Sigortası olan tüm babalar 5 gün babalık iznini ücretli olarak kullanıyor . İş veren işten çıkaramaz , devlet SSK günü istemiyor. 1 günlük çalışan dâhi olsa babalık izni var. Sizi kim dolduruyorsa lütfen kanmayın :) 

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 1,141 göst.
0 oy
3 cevap 546 göst.
0 oy
24 cevap 2,160 göst.
17 Şubat 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esranurrmehmet (109 puan) sordu
0 oy
13 cevap 885 göst.

1,512,221 soru

24,666,412 cevap

367,006 kullanıcı

...