0 oy
159 göst.
25 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (204 puan) sordu
Kızlar tetenozda birinci doz yapıldı ama ikinci yapılmadı aşı yokmuş zararı olur mu acaba bir aşının iki yıl koruması varmış 
Gebelik haftası 27

3 Cevap

0 oy
25 Mayıs 2023 (2,093 puan) cevapladı
Bazi doktorlar tek doz oneriyo kimisi hic onermiyo ben iki doz vurundum ama cok farkli gorusler var sıkıntı cikacagini sanmam 
-Reklam-
0 oy
25 Mayıs 2023 (785 puan) cevapladı
Ben 1.dozumu 20 haftalık iken yaptırdım kuzum sonra aşı yok aşı yok diye geçti sonrasında 31 haftalık iken 2.dozu oldum yani arasında çok olsada bisey olmaz dedi hemşire o yüzden vuruldum belki gelir aşı sende olursun
0 oy
25 Mayıs 2023 (14,030 puan) cevapladı
Acillerde yaptıklarını yazdı burda bazı kişiler. Gidip yatıranlar da olmuş. Tek doz ne kadar koruyor açıkçası bilgim yok. Yaptırmak isterseniz acilleri bir deneyin

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 278 göst.
30 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Binnurrr (28 puan) sordu
0 oy
0 cevap 195 göst.
28 Ağustos 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Serpil4233 (46 puan) sordu
0 oy
4 cevap 772 göst.
27 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cemrecan (222 puan) sordu
0 oy
2 cevap 392 göst.

1,512,333 soru

24,667,879 cevap

367,087 kullanıcı

...