0 oy
315 göst.
23 Mayıs 2023 Hamilelikte Testler kategorisinde (321 puan) sordu
14+2 deyim cinsiyet tahmininde pek bulunmadı erkek gibi gözüküyor dedi kızlar ne dersiniz güvenebilirmiyim
Gebelik haftası 14+2

5 Cevap

0 oy
23 Mayıs 2023 (14,030 puan) cevapladı
Kesin diyene kadar bekleyin
-Reklam-
0 oy
23 Mayıs 2023 (1,155 puan) cevapladı
Yok canım güvenme değişebiliyor kesin görene kadar bekle 
0 oy
23 Mayıs 2023 (406 puan) cevapladı
Ben 12 + 5 te kontrolüm vardı Dr bana %99 kız dedi kizkardesim bebeği erkek ti o 20 haftada gösterdi o bebeğin pozisyonuna bağlı yani 
0 oy
23 Mayıs 2023 (719 puan) cevapladı
Kesin diyene kadar bekle bence. Benimki 12 de erkeğe benziyor dedi 16 da kesin erkek dedi. Doktor zaten bebeğin pozisyonu uygunsa net 16 18 de gorebiliyorlqrmis muhtemelen bir sonraki kontrolüne kesinlesir
0 oy
23 Mayıs 2023 (145 puan) cevapladı
Emin olmadan çok guvenme derim 13 haftalık ikili tarama için gittiğimde tahmin demeden erkek dedi ama erken olduğu için ben hala gevenmiyorum şuan 16 haftalık oldum haftaya net öğrenmek için gidecem

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 331 göst.
0 oy
16 cevap 855 göst.
1 Mart 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Happyness (95 puan) sordu
0 oy
4 cevap 395 göst.
21 Aralık 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Eklim (248 puan) sordu

1,512,393 soru

24,668,556 cevap

367,129 kullanıcı

...