0 oy
279 göst.
18 Mayıs 2023 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (44 puan) sordu
Arkadaslar 13 haftalk hamileym folikasit omega vitamini kullaniyorm ama o beni cok fahatsiz ediyor icimde kokuyor hele mide bulanti olunca ilacin kokusi hep artiyor.. gecen gun dok.gittim bunu verdi ama memnun degilm siz ne kullaniyorsunuz degistirmek istiyorm ilacimi.. yutuldugunda mideden gelen bir kokusu olmasin istiyorum.
Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
18 Mayıs 2023 (1,083 puan) cevapladı
Aç karnına yemekten yarım saat 1 saat önce iç canım o zaman öyle olmuyor. Bende farklı marka kullanıyorum ama tok karına yada yemekle arası yakın içinde dediğin gibi oluyo. Bide aç dene bakalım. Bide bunu kullanınca çay kola içmemen lazım yarım saat 1 saat çünkü etkisini kayıp ediyor 
18 Mayıs 2023 (44 puan) yorumladı
Yarin oyle denerim sagol canim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 716 göst.
0 oy
16 cevap 1,169 göst.
0 oy
7 cevap 400 göst.

1,512,638 soru

24,671,611 cevap

367,287 kullanıcı

...