0 oy
353 göst.
17 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (152 puan) sordu
Kızlar dün 32. Haftaya girdim iş gormezlik raporumu patronuma verdim.aralik ayından beri sigorta primim yatıyor.dogum parasından yararlanmak için Patronumun doğuma kadar sigorta primini yatirmasi gerekiyor mu .nasıl işliyor süreç 
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

+1 oy
17 Mayıs 2023 (4,693 puan) cevapladı
İşveren herhangi bir sebepten dolayı yatırmasa bile devlet işveren adına yatırıyor, sonra işverenden tahsil ediyor ve prim ödemeleriniz böylece sekteye uğramıyor diye biliyorum ama tabi uygulamada bir değişiklik yapılmadıysa.. 
-Reklam-
0 oy
17 Mayıs 2023 (14,061 puan) cevapladı
170 sgk yi arayıp sorun bence 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 603 göst.
0 oy
3 cevap 911 göst.
0 oy
3 cevap 642 göst.
0 oy
12 cevap 1,587 göst.

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,395 kullanıcı

...