0 oy
122 göst.
15 Mayıs 2023 Tüp Bebek kategorisinde (199 puan) sordu
13 haftadayim 2 gündür kasiklarimda gari var bugün kontrole gittim doktor normal dedi  bi magnezyum düşük çıkmış ondan olabilir dedi yesil tüket  sizlerdede oluyor mu normal mi olması 
Gebelik haftası 13+0

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 185 göst.
0 oy
1 cevap 279 göst.
25 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kimsiz47 (144 puan) sordu
0 oy
1 cevap 188 göst.
8 Nisan 2023 Doğum kategorisinde Eda&& (2 puan) sordu
0 oy
0 cevap 142 göst.
28 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ymldm (83 puan) sordu

1,512,150 soru

24,665,536 cevap

366,953 kullanıcı

...