0 oy
379 göst.
18 Ocak 2019 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (55 puan) sordu

Hamişler merhaba 15+3 hamileyim göğüs ucundan sıvı geldiğini farkettim yasayan varmı bi sorun olurmu? Bide sonradan açık pembe renkli oldugunu gördüm yasayan varmı

5 Cevap

0 oy
18 Ocak 2019 (82 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Beyaz olduğu sürece bi sıkıntı olmaz ama sizinki pembemsi ise dr gözünün derim

18 Ocak 2019 (55 puan) yorumladı
İnsallah bi sıkıntı olmaz pekte emin değilim ama öyle gördüm gibi
-Reklam-
0 oy
19 Ocak 2019 (1,077 puan) cevapladı

Sarimsi ve beyaz oluyo genelde arkadasim. Doktoruna soyle pembe hic duymadim

0 oy
19 Ocak 2019 (670 puan) cevapladı

Beyaz sari ola bilir ama penbe duymadim dr danis derim

0 oy
19 Ocak 2019 (1,755 puan) cevapladı

Kendiliginden mi akıyo sen mi sıktın canim kendin sıkıyosan yapma ilk inen sütler bebek icin cok faydaliymış venimde su gibi bisiydi kendim süt olmusmu diye kontrol etmisrim netten arastirdim ilk sutlermis onlar

0 oy
19 Ocak 2019 (1,036 puan) cevapladı

Sıkma hiç canım doktoruna danış haftanda baya erken 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 232 göst.
0 oy
2 cevap 470 göst.
0 oy
7 cevap 445 göst.
0 oy
1 cevap 423 göst.

1,512,771 soru

24,673,481 cevap

367,408 kullanıcı

...