0 oy
273 göst.
12 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (129 puan) sordu
6+6 hafta hamileyim ayın28 betam 8600 küsürdğ şimdi ise 1000 olmuş acaba neden hastaneye gittim baktılar bebegin kalp atışı var bi sıkıntı yok dedi saglıklı dedi ama betam düşümüş bu durumu yaşayan varmı acaba
Gebelik haftası 6+6

1 cevap

0 oy
12 Mayıs 2023 (14,025 puan) cevapladı
Test yanlış olabilir, bebek yaşıyorsa beta düşmez artar. Testi tekrarlayın.
12 Mayıs 2023 (14,025 puan) yorumladı
Sağlık ocağında yaptırdığım testte > 1000 yazıyordu bende tam değer yazmıyordu, sizde de bu şekilde yazıyorsa zorun yoktur.
12 Mayıs 2023 (129 puan) yorumladı
>1000 yazıyodu evet hem saglık ocagındaki hemde develet hastanesindeki
12 Mayıs 2023 (129 puan) yorumladı
Siz kaç haftalıksınız
12 Mayıs 2023 (14,025 puan) yorumladı
O zaman sorun yoktur. Ben 27 haftalık oldum. >1000 betadan sonra da hiç beta ölçtürmedim. Kimse de istemedi. Bir tek ikili testte ölçtüler.
13 Mayıs 2023 (1,090 puan) yorumladı
Bildiğim kadarıyla sağlık ocağında belirli bir beta dan sonra ölçmüyor :) kadın doğum acilinde verirseniz yüksek olduğunu görürsünüz aslında yada herhangi bir acilde :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 467 göst.
29 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifkalan (210 puan) sordu
0 oy
2 cevap 232 göst.
0 oy
7 cevap 628 göst.

1,512,207 soru

24,666,271 cevap

366,992 kullanıcı

...