Kızım 6 aylık 3. Ayda adet oldum iki kere düzenli adet oldum. eşim korunuyordu emziriyorum da adetim iki gün gecikti test yaptım 3defa negatif çıktı hamile olabilir miyim yoksa düzensizlik mi
1,512,456 soru
24,669,361 cevap
367,170 kullanıcı