Arkadaşlar adetime 3 gün var böyle bir lekelenme oldu ve çok ağrım var sizce hamilelikmi yerleşme kanamasını bu yoksa daha önce hiç böyle birşey yasamadim
1,512,253 soru
24,666,839 cevap
367,043 kullanıcı