0 oy
314 göst.
12 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (36 puan) sordu

Arkadaşlar adetime 3 gün var böyle bir lekelenme oldu ve çok ağrım var sizce hamilelikmi yerleşme kanamasını bu yoksa     daha önce hiç böyle birşey yasamadim

image

4 Cevap

0 oy
12 Mayıs 2023 (1,645 puan) cevapladı
Test yap cnm bnm olabilir erken gebelik testi al sabah ilk idrarinla yap
12 Mayıs 2023 (36 puan) yorumladı
Yaptım az önce tek çizgi yani
12 Mayıs 2023 (1,645 puan) yorumladı
Şüphelerin çok varsa kan ver egerki sabredip bklerim dersen bkle biraz daha
-Reklam-
0 oy
12 Mayıs 2023 (499 puan) cevapladı
Adet olmuşsun
0 oy
12 Mayıs 2023 (19 puan) cevapladı
Adet kanaması bu. Yerleşme bu şekilde olmuyor. Koskoca bir gün boyunca anca bu kadar leke geliyor rengi böyle canlı değil daha çok kahverengimsi. Rabbim herkesin kucağını hayırlı evlatlar ile doldursun inşallah.
0 oy
12 Mayıs 2023 (757 puan) cevapladı
Regl olmuşsun bence, yerleşme kanaması tam adet günunde oluyor ve bu denli kan renginde olmaz
12 Mayıs 2023 (36 puan) yorumladı
Evet bekledikçe daha çok oluyor çok teşekkür ederim yorumunuz için

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 818 göst.
0 oy
1 cevap 223 göst.
0 oy
2 cevap 342 göst.

1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...