0 oy
141 göst.
10 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (36 puan) sordu
Kızlar bugün idrar testinde protein +1 olarak çıktı.Fakat tansiyonum çok şükür ki normal.Doktorda tuzu kes bol suyla devam et,ani bi baş ağrısı veya yüzünde ellerinde şişme olursa acile gel dedi.Bu şekilde idrarda pozitif görüp tansiyonu normal olarak sağlıklı doğum yapan var mı acaba ? 
Gebelik haftası 33+4

1 cevap

+1 oy
10 Mayıs 2023 (4,693 puan) cevapladı
Canım tek + normal, doktorlar ++ olduğu zaman endişeleniyor ve müdahale ediyor. Benimki doğuma yakın hep ++ şeklindeydi ama onun da sınırındaydı, biraz daha çıksa yatış vereceklerdi. 
10 Mayıs 2023 (36 puan) yorumladı
Öyle mi teşekkür ederim biraz içim rahatladı.İnsan endişe ediyo
10 Mayıs 2023 (4,693 puan) yorumladı
Endişelenme canım doktorun dediklerini uygularsan hiçbir sıkıntı olmaz inşallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 698 göst.
0 oy
2 cevap 648 göst.
0 oy
3 cevap 459 göst.
24 Şubat 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Saliha22 (284 puan) sordu

1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...