0 oy
183 göst.
8 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde (21 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar 32 gün önce sezaryen doğum yaptım kanamam 20 gün falan sürdü kesildi 9 gün sonra tekrar başladı. Adet kanaması mıdır yoksa sezaryenle mi alakalıdır? Bu durumu yaşayan var mı?

3 Cevap

0 oy
8 Mayıs 2023 (14,026 puan) cevapladı
Olabilir. Kiminde adet hiç kesilmiyor kiminde 5-6 ay sonra oluyor. Beklersiniz 1 ay sonra yine alplursa adettir
8 Mayıs 2023 (21 puan) yorumladı
Tamamdır teşekkürler
-Reklam-
0 oy
8 Mayıs 2023 (1,043 puan) cevapladı
Benimde öyle çok uzun sürmüştü nerdeyse 6 ay kadar lekelenmeler şeklinde geldi. Ben üstünde durmadım ne de olsa kesilir dedim adet düzenim alt üst oldu. Çok uzun sürerse hasteneye gidin ihmal etmeyin
8 Mayıs 2023 (21 puan) yorumladı
Tamam teşekkür ederim
0 oy
8 Mayıs 2023 (92 puan) cevapladı
Canım benim ilk sezeryanim da da öyle olmuştu kirkimin içinde adet görmüştüm 
8 Mayıs 2023 (21 puan) yorumladı
İçim rahatladi teşekkürler

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,242 soru

24,666,721 cevap

367,038 kullanıcı

...