0 oy
155 göst.
5 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (616 puan) sordu
Hamileyken reyhan şerbeti içtiniz mi doğumdan sonra da süt yapıyormuş sanırım
Gebelik haftası 32+2

2 Cevap

0 oy
5 Mayıs 2023 misafir cevapladı
Doğumdan sonra süt yapıyorsa iç de hamileyken niye içmek istiyorsun 
5 Mayıs 2023 (616 puan) yorumladı
Tadı güzel :))
5 Mayıs 2023 misafir yorumladı
:) sen doğumu bekle yine de, zararı olur belki Allah korusun
-Reklam-
0 oy
5 Mayıs 2023 (2,157 puan) cevapladı

ilk kez duyuyorum baska icecekler aldim yanima 

rezene anason kimyon dut kurusu promalt papatya kayisi hosafi gibi 


1,512,451 soru

24,669,328 cevap

367,168 kullanıcı

...