0 oy
164 göst.
3 Mayıs 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (11 puan) sordu
İkili teslim yüksek çıktı doktor yarın özellikle gel falan dedi, burun kemiği ve ense kalınlığı gayet normal, sizce fetal dna ya da 3lü tarama yaptırmalı mıyım? 
Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
3 Mayıs 2023 (14,030 puan) cevapladı
Fetal dna yaptırmadım ben ama daha doğru sonuç verdiğini biliyorum. Size kalmış yaptırıp yaptırmamak 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 625 göst.
0 oy
4 cevap 754 göst.
0 oy
5 cevap 521 göst.
0 oy
3 cevap 590 göst.

1,512,339 soru

24,667,966 cevap

367,099 kullanıcı

...