0 oy
176 göst.
3 Mayıs 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (11 puan) sordu
İkili teslim yüksek çıktı doktor yarın özellikle gel falan dedi, burun kemiği ve ense kalınlığı gayet normal, sizce fetal dna ya da 3lü tarama yaptırmalı mıyım? 
Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
3 Mayıs 2023 (173 puan) cevapladı
Bunu en iyi doktorun bilir canm biz bilemeyiz 
3 Mayıs 2023 (11 puan) yorumladı
Yaşayan var mı benim gibi ondan soruyorum
3 Mayıs 2023 (173 puan) yorumladı
Senin sonucunu tek doktor goruyo sonucjn göre doktorun sna gel diyo
3 Mayıs 2023 (11 puan) yorumladı
Bana gel dedi yarın gideceğim ama benim gibi yaşayan var mı?
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 625 göst.
0 oy
4 cevap 754 göst.
0 oy
5 cevap 521 göst.
0 oy
3 cevap 590 göst.

1,512,391 soru

24,668,515 cevap

367,127 kullanıcı

...