Bende öyle olmuşdum cnm çok ama çok kötü acısı . Doktorum bana ilaç önerdi onu kullandım . Bide ayaklarımı sıcak tuttum Bilmiyorum türkiyede Noş-ba ilacı varmı? Ben onu kullandım
1,512,332 soru
24,667,864 cevap
367,087 kullanıcı