0 oy
149 göst.
1 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde (5 puan) sordu
Mrb kızlar bir sorum olacak 38. haftada yım üç haftadır sancım oluyor nts dede sancı çıkıyor ama açıklık yok doğumun olması için ne yapmam gerekiyor bir öneriniz varmı? 
Gebelik haftası 38
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
1 Mayıs 2023 (1,058 puan) cevapladı
Hurma yemek sıcak suya oturmak merdiven inip çıkmak squat yapmak Meryem Ana otu yürüyüş yapmak bildiklerim bunlar doğum yapmadım henux ama çok araştırdım en çok bunlarmış
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,157 soru

24,665,644 cevap

366,961 kullanıcı

...