0 oy
102 göst.
1 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (220 puan) sordu
Ben 4 Kasım'da hamile olduğumu öğrendim fakat hastaneye gittiğimde bana son adet tarihimi sordular ama ben 4 ünde adet olmamıştım ve onlar olmadığım adet tarihi olan 11 kasımı baz aldılar yani 11 inden itibaren hamileliğim sayıldı ama ben adet olmadan hamile olduğumu öğrendim ve 18 Ağustos da doğumum var erken olma ihtimali nedir sizce yada bu normal mi başka başına gelen var mı bu durum
Gebelik haftası 25
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 296 göst.
0 oy
1 cevap 159 göst.
1 Mayıs 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Pinar_5757 (220 puan) sordu
0 oy
3 cevap 321 göst.
0 oy
6 cevap 336 göst.

1,512,391 soru

24,668,538 cevap

367,128 kullanıcı

...