0 oy
317 göst.
1 Mayıs 2023 Doğum kategorisinde (32 puan) sordu
Adalati ne zaman kesti doktorunuz?kestikten ne kadar sonra doğum oldu ?

1 cevap

0 oy
1 Mayıs 2023 (392 puan) cevapladı
Ben gebeliğimi öğrendiğimden beri kullaniyorum tansiyon icin 30+2 olduk doguma kadar devam
1 Mayıs 2023 (32 puan) yorumladı
Doktorum 36 da kesiyorum ben dedi bugün, beni o baya tutuyor,doğuma kadar da kullanılıyor demek ki.
1 Mayıs 2023 (392 puan) yorumladı
aynen canim ama ben kronik hipertansiyon hastasiyim benim durum farkli
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 974 göst.
21 Eylül 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde NazAyaz (177 puan) sordu
0 oy
3 cevap 1,930 göst.
0 oy
4 cevap 2,307 göst.

1,512,743 soru

24,673,137 cevap

367,378 kullanıcı

...