6 yasind oğlum var onda park beşik kullandım. Pek durmadı, yanımda uyudu. Şimdi de anne yani beşik aldım. İnşallah kullanırız.
Sağlıkla gelsin bebeğiniz
1,512,367 soru
24,668,283 cevap
367,117 kullanıcı