Arkadaşlar açılma olduğunu nasıl anlaşılıyor? Kafama takıldı bu soru
Kendin anlamazsın ki varmi yok mu diye. Benim 27 haftayken 2 cm açılmak oldu ama buna ek sancim kasilmam vardı hastaneye sancıyla gittim doğum yaparsın yatırmazsak dediler alttan muayene edince anlaşılır açılma
1,512,662 soru
24,672,035 cevap
367,306 kullanıcı