Anneler dün doktorda konturelim vardı 36+3 haftalıkim bebeğimin kilosu 3077 grm boyu 48 cm iyimi?
Herkesin farkli cnm kmseyle karslastrma yapip kafani bulandrma bnce dr lar da oyle soyluyor zaten
Tabi ki iyi benim de o civardaydı
Bence çok iyi canım.. :)
ewt qayet iyi maşallah ben 39 haftaligim bebeqimin kilosu 2900 qram
1,512,417 soru
24,668,806 cevap
367,148 kullanıcı