0 oy
491 göst.
17 Ocak 2019 Doğum kategorisinde (331 puan) sordu

Yarın sabah doğumum olacak epidural. Heyecanlıyım ilk gebeliğim. Annelik nasıl bir duygu bilmiyorum onu tadıcam, mutluyum :) Şükür bugüne kadar sağ salim geldik. Darısı tüm hamilelere ve çocuk isteyen herkese inşallah. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin hepimize, bebişlerimizide kucağımıza sağlıklı şekilde almak nasip olur inşallah

Gebelik haftası 38+2

5 Cevap

+1 oy
17 Ocak 2019 (1,222 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap

Saglkla glsin inslah cnm

-Reklam-
+1 oy
17 Ocak 2019 (957 puan) cevapladı

Amin canım inşallah hayırlı olsun şimdiden 

+1 oy
17 Ocak 2019 (644 puan) cevapladı

Hadi sağ salim kurtulun inşallah ikiniz de Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 

+1 oy
17 Ocak 2019 (99 puan) cevapladı

Hayırlısı olsun. Bende 7+5 haftamdayım. Yarın kontrolüm var bakalım bebiş nasıl ❤

0 oy
17 Ocak 2019 (121 puan) cevapladı

amin inşallah neden sezeryan oluyorsunuz

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 195 göst.
0 oy
2 cevap 268 göst.
0 oy
4 cevap 1,982 göst.
0 oy
3 cevap 1,127 göst.

1,512,350 soru

24,668,039 cevap

367,107 kullanıcı

...