0 oy
140 göst.
25 Nisan 2023 Doğum kategorisinde (43 puan) sordu
Kızlar Pendik yüzyıl hastanesiyle ilgili görüşlerinizi merak ettim ben nasıp olursa 15 Haziran'da orda doğum edicem orda doğum Eden arkadaşlar nasıl bir hastane ilgili alakaları nasıl amaliyata sabah saatlerinde de mi yoksa öğlen mi alıyorlar 
Gebelik haftası 30+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 361 göst.
0 oy
2 cevap 646 göst.
3 Kasım 2022 Doğum kategorisinde MelisAzra (2 puan) sordu
0 oy
3 cevap 328 göst.

1,512,202 soru

24,666,218 cevap

366,988 kullanıcı

...