0 oy
526 göst.
25 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu

Kızlar sancı var mı yok mu bilen cevap verebilir mi 

image

Gebelik haftası 35+5

2 Cevap

0 oy
25 Nisan 2023 (12 puan) cevapladı
Sancın yok canım 
25 Nisan 2023 (14 puan) yorumladı
Normal bir nst sonucu mu peki
25 Nisan 2023 (12 puan) yorumladı
Normal canım benim 4 üncü gebeliğim artık nst sonuçlarını anlıyorum birde bazen doktorlarda detay veriyor
25 Nisan 2023 (14 puan) yorumladı
Çok bi şikayetim yok o yüzden çıkmak istedim inşallah evde yine artmaz  hemşire ufak ufak sancın çıkmış dedi ama iyiyim yani
-Reklam-
0 oy
25 Nisan 2023 (952 puan) cevapladı
hiç yok sancin canm

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 719 göst.
0 oy
1 cevap 384 göst.
0 oy
2 cevap 484 göst.

1,512,339 soru

24,667,966 cevap

367,099 kullanıcı

...