0 oy
326 göst.
21 Nisan 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (95 puan) sordu
Arkadaşlar ben uzandığımda en fazla solda nadirende sağda karnımda sertlik hisedyorum sizce normalmi dokunduğumdada sertlik oluyo ödüm koptu bi cevap ?
Gebelik haftası 7+3

2 Cevap

0 oy
21 Nisan 2023 (5,966 puan) cevapladı

Daha 7 hftalik  sertlik rahim buyyo ve gaz mazda. Senp siskinlik ve kabizlik olur . Korkcak birsey yok bebegin sertlik yapmasi icin ohooo baya zamn gerek cnim:)

-Reklam-
0 oy
21 Nisan 2023 (413 puan) cevapladı
Canim gazdır veya sen öyle hissediyor olabilirsin ben 20 haftalığim.dediğin şeyleri iki üc haftadır yaşamaya başladim 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 227 göst.
0 oy
5 cevap 421 göst.
0 oy
5 cevap 575 göst.
13 Aralık 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatmasnkl01 (150 puan) sordu

1,512,270 soru

24,666,974 cevap

367,045 kullanıcı

...