0 oy
137 göst.
20 Nisan 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (768 puan) sordu
Dünden beri karnım ağrıyor. Günlerdir belim yanları falan üşüyordu o yüzden mi ağrıyordur hastaneye gitmeli miyim? Şiddetli değil ağrım 
Gebelik haftası 17

1 cevap

+1 oy
20 Nisan 2023 (84 puan) cevapladı
Benimde o haftalardan beri hep ağrım oluyor ara ara ama tek neden üşütmek değildir, gaz sancısı, kabızlık vs çok tetikliyor, hatta yakın zamanda doktorumlada görüştüm çoğu gebenin karın ağrısı yaşadığını söyledi ama yine de şiddetlenirse bilgi vermemi istedi. Normaldir heralde
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,749 soru

24,673,346 cevap

367,397 kullanıcı

...