0 oy
423 göst.
18 Nisan 2023 Doğum kategorisinde (117 puan) sordu
Bursa Sehir hastanesinde sezeryan dogum olan arkadaslar kacinci haftada oldunuz hastane temizmi

2 Cevap

0 oy
18 Nisan 2023 (239 puan) cevapladı
Hastane piril piril ozelden farki yok. 35+6 gunde gittim. Haftasonu sraya giriyordu diye 38+6 gune randevu verdi sezeryan icin. Iki tarihin arasinda da bir gun oldugu icin boyle oldu yoksa 36 dan once gun verilmiyormus ve 39 dan once de sezeryan gunu verilmiyormus. Kac arkadasim orda dogum yapti cok memnun kalmislar ekip olarak tam tesekkurlu temizlik acisindanda oyle ve odalari tek kisilik. Tek sorun dogumdan sonra esin yaninda kalamaz sadece ziyaret saatlerinde gelebilir yaninda refakatci olarak mutlaka bayan kalmali ve cocuklari kesinlikle hastanede oldugun surece ziyaretci olarak kabul etmiyorlar.. baska cocugun varsa bilgin olsun cnm
18 Nisan 2023 (117 puan) yorumladı
Cok teşekkür ederim odaların hepsimi tek kisilik 2 kisiik diye duymustum icim rahatladı.randevu almak o kadar zorki insallah sıkıntı yasamam suan 32 hafta
-Reklam-
0 oy
18 Nisan 2023 (6 puan) cevapladı
Hangi doktora gidiyorsunuz önerebilir misiniz şehir hastanesinde
18 Nisan 2023 (117 puan) yorumladı
Ben Zeliha Atak hanima gidiyorum cokta memnunum ama randevu bulmak cok zor oluyor.Mustafa Altundagada arkadasim gidiyor oda doktorundan memnun diger doktorlar hakkinda bilgim yok malesef ama 5 dakikada bir hasta bakiliyor haliyle cogu zMan gergin olabiliyorlar ama ozeldense sehir hastanesi  bana daha guvenilir geliyor.Allah korusun aksi bir durum olustugunda butun bolumler mevcut
19 Nisan 2023 (239 puan) yorumladı
Aynen. Daha guvenilir ne istersen var bende mustafa altundaga gidiyorum memnunumda ama zeliha stakta iyi diye duydum.. odalar sezeryanlar icin tek kisilik ama arkadasm normal yapti oda tek kisilik odada kaldi anlamadm bende..
19 Nisan 2023 (239 puan) yorumladı
Ha bide sezeryan gunu verdiler bana ama doktorlar ameliyat icin siraya giriyor sanirim. Benim haftamda kimin sirasiysa o girecekmi ameliyatima ama gonlunu fwrah tut. Bazilari patavatsiz ama kotu dr yok orda hepsi uzman
4 Mayıs 2023 (6 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 252 göst.
0 oy
1 cevap 178 göst.
11 Ağustos 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sibel18 (29 puan) sordu
0 oy
2 cevap 347 göst.
13 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Adana0001 (147 puan) sordu
0 oy
2 cevap 345 göst.

1,512,702 soru

24,672,764 cevap

367,359 kullanıcı

...