0 oy
186 göst.
17 Nisan 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (768 puan) sordu
Sanırım dişten. Doktora gitsem ilaç verir mi. Evdeki antibiyotiği kullansam olur mu 
Gebelik haftası 17

4 Cevap

0 oy
17 Nisan 2023 (318 puan) cevapladı
Sakın öyle bişey yapma o ağrıyı çek bebeğine çok zararlı 
17 Nisan 2023 (768 puan) yorumladı
Hiç mi ilaç vermiyor doktor :(((
17 Nisan 2023 (318 puan) yorumladı
Yok ama parol içebilirsin sadece
-Reklam-
0 oy
17 Nisan 2023 misafir cevapladı
Canım bebeğe zararlı kafana göre ilaç alma dayanmaya çalış parol kullanabilirsin ağrısını azda çokta alır Allah yardımcin olsun
0 oy
17 Nisan 2023 (199 puan) cevapladı
Geçmiş olsun canım. Diş doktoruna git Bi kağıt veriyor, kadın doğum doktorun dolduruyor ona göre diş doktoru tedavisini yapıyor. Ben de perşembe gideceğim yaptırmaya. 
0 oy
17 Nisan 2023 (1,028 puan) cevapladı
  Kesinlikle kullanma ağrın varsa sarımsak ez koy 

1,512,754 soru

24,673,380 cevap

367,400 kullanıcı

...