0 oy
140 göst.
17 Nisan 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu

Merhabalar, tüp bebek tedavisi ile 21 haftalık gebeyim. Bebeğimin sol böbreğinde kistler var. Perinatolog multikistik displastik böbrek hastalığı teşhisi koydu. Tek böbreğinin çalışmadığını diğer böbreğe geçerse ölümle sonuçlanacağını söyledi.Çok üzgünüm ve çok korkuyorum.Bu durumu yaşayan atlatan var mı aranızda? Süreç nasıl ilerledi?

Gebelik haftası 21+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 121 göst.
21 Haziran 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Aysunsiimsek (4 puan) sordu
0 oy
1 cevap 319 göst.
9 Ağustos 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sekerr (20 puan) sordu
0 oy
0 cevap 203 göst.
19 Ekim 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Zehrailayda (4 puan) sordu

1,512,339 soru

24,667,962 cevap

367,097 kullanıcı

...