0 oy
174 göst.
16 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (44 puan) sordu
İyi akşamlar kizlar;

4 haftalık hamileyim,arada bir oturup kalkarken hem sağ hem sol kasigim ağrıyor neden acaba?
Gebelik haftası 4+0

2 Cevap

0 oy
16 Nisan 2023 (784 puan) cevapladı
Kasik agrisi normaldir yerlesmede ola bilir rahim genisliyor onanda ola bilir git gite artacak kasik agrisi bel ağrısı 
16 Nisan 2023 (44 puan) yorumladı
Çok şükür kanamam yok canim
16 Nisan 2023 (44 puan) yorumladı
Ama hem sağ hem sol kasıgim ağrıyor benim bildiğim tek taraf ağrımaz mi
-Reklam-
0 oy
16 Nisan 2023 (14,035 puan) cevapladı
İlk haftalarda normal, adet sancısı gibi de olur. Kanama olmadıkça endişelenmeyin

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 389 göst.
0 oy
0 cevap 98 göst.
0 oy
4 cevap 435 göst.

1,512,440 soru

24,669,183 cevap

367,162 kullanıcı

...